Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede

Faculty of Agriculture and Life Sciences

  

Humanitarna akcija »Študenti za študente«: Razpis za dodelitev denarne pomoči študentom Univerze v Mariboru

Študentski svet Univerze v Mariboru v začetku oktobra tradicionalno organizira dogodek Gremo na prvi rok in vzporedno z njim humanitarno akcijo. Simbolna vstopnina, ki letos znaša 3 €, bo v celoti namenjena za humanitarno akcijo pod sloganom »Študenti za študente«. Udeleži se prvega roka in z nakupom vstopnice pomagaj ostalim študentom!

Enkratna denarna pomoč bo namenjena socialno šibkejšim študentom Univerze v Mariboru, ki kljub oteženemu socialnemu položaju uspešno opravljajo svoje študijske obveznosti.

Na razpis za dodelitev denarne pomoči se lahko prijavijo kandidati, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:

  • so državljani Republike Slovenije,
  • imajo status študenta na Univerzi v Mariboru v študijskem letu 2017/2018,
  • njihovi povprečni mesečni dohodki na družinskega člana v preteklem letu ne presegajo 64 % neto povprečne plače na družinskega člana v istem obdobju,
  • niso starejši od 26 let.

Kandidati morajo prijavi priložiti:

  • izpolnjen obrazec: »Prijava na razpis za dodelitev denarne pomoči študentom UM«,
  • fotokopijo osebnega dokumenta,
  • potrdilo o statusu študenta za študijsko leto 2017/2018,
  • odločbo o odmeri dohodnine za leto 2016 za oba starša oziroma listine, ki izkazujejo druge vrste dohodkov po posameznem staršu (odločba o odmeri preživnine z razvidno višino preživnine, ki jo je preživninski zavezanec dolžan plačati, odločba o odmeri pokojnine z razvidno višino pokojnine, ki jo prejemate, ...). V kolikor starši niso prejeli odločbe za odmero dohodnine, prijavi priložite druge dokumente, ki izkazujejo družinske prihodke (potrdilo FURS, da v preteklem letu ni bilo dohodkov oz. da v evidenci ni izdanih izračunov za odmero dohodnine, potrdilo FURS o dohodkih družinskih članov prijavljenih v skupnem gospodinjstvu, odločba o dodelitvi denarne socialne pomoči, ipd.),
  • potrdilo iz gospodinjske evidence (v kolikor je iz potrdila razvidno, da v skupnem gospodinjstvu bivajo tudi babice, dedki; bratje, sestre, ki so zaposleni ipd., je potrebno predložiti odločbo FURS tudi za te člane skupnega gospodinjstva),
  • potrdilo ZRSZ o brezposelnosti očeta ali matere,
  • izpis opravljenih študijskih obveznosti in povprečne ocene študija kandidata vključno s študijskim letom 2016/2017, razen za študente, ki so prvič vpisani v prvi letnik študija, slednji priložijo maturitetno spričevalo z razvidno splošno oceno mature.

Kandidati se lahko na razpis prijavijo od objave razpisa do 25. oktobra 2017.

Vse v navedenem roku prispele prijave bo obravnavala posebna komisija, ki jo bo imenoval Študentski svet Univerze v Mariboru. Izbira kandidatov, ki prejmejo denarno pomoč, določeno s tem razpisom, bo temeljila na višini dohodka na posameznega družinskega člana kandidata in na izkazu njegove študijske uspešnosti.

Rezultati razpisa zaradi narave le-tega ne bodo javno objavljeni. Kandidati bodo o rezultatih razpisa obveščeni pisno.

Več informacij o načinu prijave ter ostale podrobnosti so navedene v Razpisu za dodelitev denarne pomoči študentom Univerze v Mariboru.

SKLEPI 21. redne seje KOMISIJE ZA ŠTUDIJSKE ZADEVE FKBV UM z dne 20.9.2017, ki so bili sprejeti NA PODLAGI ODDANIH PROŠENJ ZA ODOBRITEV VPISA V ŠTUDIJSKO LETO 2017/2018

VPISNO DOKUMENTACIJO LAHKO ODDATE NAJKASNEJE 28. 9. 2017 do 12. ure V REFERAT!!!
PO TEM DATUMU VPIS NI VEČ MOGOČ!

Vpisno dokumentacijo ODDAJTE OSEBNO v Referat za študentske zadeve FKBV UM v času uradnih ur!
(Uradne ure Referata FKBV so od ponedeljka do petka med 9. in 12. uro ter v torek med 13. in 15. uro)

DOKUMENTACIJO NE POŠILJAJTE SAJ V KOLIKOR BO PRISPELA PREPOZNO VPIS VEČ NE BO MOŽEN!!

Spoštovani študenti,

obveščamo vas, da je redna seja Komisije za štud. zadeve FKBV UM predvidena v septembru (11. 9. 2017)   prestavljena iz prvotno predvidenega datuma zasedanja.

Komisija za štud. zadeve FKBV UM bo zasedala 20.9.2017. Dodatno vam dajemo možnost oddaje gradiva za obravnavo na komisiji do srede 13.9.2017 do 12. ure (najakasneje ob tem času mora biti gradivo v referatu!).
Rezultati bodo znani šele po 22.9.2017 in bodo objavljeni na spletni strani FKBV UM!

 

Lep pozdrav,
Referat za štud. zadeve FKBV UM

NOTE! This site uses cookies and similar technologies.

If you not change browser settings, you agree to it. Learn more

I understand